christinau

Direktlänk till inlägg 4 maj 2011

Fullt upp.

Av Christina - 4 maj 2011 15:43

Nu på fredag den 6/5 tar Daniel studenten. Det innebär att jag har alldeles för mycket att göra hela veckan.....Allt ska ordnas och det helst i sista sekunden också...Städar jag idag, onsdag, så syns det inte på fredagem. när det kommer folk. 5 underbara hundar blir det ju lite hår efter, om man säger så...
Men igår var vi ändå ute och Viltspårade igen med Ninna. Denna gången var det Niikes och Fias tur. I Niikes spår hade Räven varit och gått det innan oss. Vi såg visitkorten på flera ställen och visst gav det Niike lite xtra att jobba med. Men båda hundarna spårade jättebra ändå.

En bild från sommaren 2009 när vi hade 6 Lejon. Idag är Wilma borta och Niike har blivit stor:

  Men även om Wilma inte finns med oss längre sen snart 1 år så lägger jag in denna bilden. Kan tillägga också att altanräcket är delvis utbytt och även ommålat.

I dag hade jag ett planerat läkarbesök på Handkirurgen å SS. Jag hade tid kl. 11.30 men hade turen att komma in 20 minuter innan utsatt tid så före 11.30 satt jag i bilen igen. Inom 3 månader blir det Operation av min högra handled för karpaltunnelsyndrom. Det visste jag själv innan. Tyvärr har jag samma problem med vänster handled också men den får vänta...

Efter läkarbesöket var det bara att åka hem och besöka Tandläkaren akut. Men även där kom jag in före utsatt tid så det gick också jättefort.

Om det blir som vi tänkt oss så blir nästa vecka lugn, men också väldigt spännande med kul saker att se framemot  

Men vad det är...Återkommer jag med  

Ha en bra dag och puss på alla voffsingarna  

Christina


 
 
Ingen bild

Humlan, Bumbi och Johanna

4 maj 2011 17:02

Hej Christina. Denna kommer jag att besöka ofta. Ha det gött så syns vi. Kram

Christina

4 maj 2011 18:30

Hej på er själva:)
Kul om du återkommer=) Bloggar är väl annars nått som tyvärr minskar idag sen Fb. kom. Har inte hunnit att länka till denna nya ännu från hemsidan, men det kommer. Jag skriver annars alltid på Fb. när jag uppdaterar.
Vi ses=) Kram på er.
Christina

 
Rosangela

Rosangela

4 maj 2011 21:57

Lycka till på fredag! Det verkar bli fint väder

http://www.leosarna.se

Christina

5 maj 2011 14:25

Tusen tack=) Det är bortanför er ute på bonnvichan och vi hoppas på bra väder=)
Ha en bra dag:)

 
Ingen bild

Maria

4 maj 2011 22:19

Kul att det gick så bra att spåra =)
På söndag ska vi ge oss ut i spårskogen. 12 hundar kommer,, så de ska bli jätte kul...
Hoppas de ordnar sig med Handen =)
och Lycka till med Studenten =) Min student var en av dom bästa dagarna i mitt liv.. Hoppas de blir så för Daniel också...
Kram

Christina

5 maj 2011 14:24

Niike fixade spåret bra, trots att Räven gått det innan. Fia var också duktig=)Vad kul ni får på söndag, önskar jag kunde varit med...
Karpaltunnelop. är en vanlig op. så det ska väl ordna sig, bara det blir gjort innan slutet av augusti är jag nöjd.
Daniel har levt rullan hela veckan, igår var det Studentbalen. Den var toppenbra och han är jätteglad över allt just nu=)
Ha det bra och kram på er alla :)
Christina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina - 21 april 2014 08:09

Det blir inga fler inlägg här, bloggen kommer att upphöra    ...

Av Christina - 18 april 2014 18:37

Snacka om att avslöja sig själv................. Kommande inlägg är nu lösenordsskyddade utom detta. ...

Av Christina - 18 maj 2013 05:48

Den 4 maj 2013 föddes Niikes andra valpkull  Allt gick bra och vi slapp snitta henne denna gången  5 underbara tikar blev det. Vi hade önskat oss en mindre kull denna gången ffa för Niikes skull och det fick vi. Vi hade väl även önskat en hanne, men ...

Av Christina - 23 mars 2013 13:30


Niike är nu parad igen sedan några veckor tillbaka. Ännu så länge är det för tidigt att säga något eller ens ana. Vi väntar med spänning på dom första tecknen från henne.   Stort tack till Pia och Mathias på Lilla Äventyrets Kennel som låter oss lå...

Av Christina - 17 december 2012 18:20

I lördags gjore Niike comeback i ringarna på Stockholmsutställningen. Det slutade väldigt bra: EXE 2:a i ÖKL CK och R-Cert. Men detta blev nog den enda uställningen innan näst valpkull till våren  ......................Vi får se.   Evelina å...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards