christinau

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Christina - 20 maj 2011 08:43

I går avslöjade vi, Heidi och jag, våra kommande valpplaner med hennes fina Kapten och våran mysiga Niike  

  Dessa hundarna kompleterar varandra jättefint och vi tror och är övertygade om att detta kommer att bli jättebra. Ska bli otroligt kul och väldigt spännande. Nu ser vi framåt...
Stort tack till Heidi och Roberth för att vi får låna eran fina Kapten till Niikes första kull  
Mer Info. finns på Kaptens sida: www.leonbergers.eu/
Och mer info kommer också under helgen på våran egen sida: www.hemsida.net/christina
Jag kommer också att lägga in en länk till denna nya bloggen eftersom bloggtown har gått i graven. Även kontaktupp. kommer att läggas ut. Den toppensnälla Pamela kommer hit och hjälper mig med detta. Har själv ingenaning om hur jag gör, tror jag.
Som alltid är det massor att göra så här i slutet av en skoltermin. I år blir det xtra eftersom Daniel har tagit studenten och ska ut i vuxenlivet. Vad han ska göra till hösten är så klart redan planerat, bara att hålla tummarna och hoppas att hans och våra planer går i lås.

I helgen är det utställningar i Skåne. Lycka till alla som ska dit  

Själv ska jag ut i spårskogarna idag med Lindis och Indra. Ska bli superkul  

Ha en bra dag och trevlig helg. Puss på alla voffsingarna  
Christina

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards