christinau

Direktlänk till inlägg 24 juni 2011

Midsommarafton.

Av Christina - 24 juni 2011 12:41

Trevlig Midsommar önskar vi alla trevliga människor och djur  

Detta kortet är på Maja från hennes första Midsommar 2003. Efter det har jag försökt att ta nyare kort på någon av hundarna med en krans på huvudet, men inte lyckats så därför lägger jag in detta idag.
Nu vet jag troligen varför mina svar på en del kommentarer klipps på mitten. Det är när jag gör tecknet för hjärta= < Som det blir så. Men jag vet att bloggplatsen jobbar på problemet. 

Nu kan jag avslöja att alla våra tre löptikar löper-har löpt på samma gång här. Niike har löpt klart, men Fia är mitt i och Maja är på G. in i höglöpet. Underbart, fast dom är supersnälla mot varandra och städar jättebra efter sig, alla 3   

Ha en fin Midsommar och puss på alla voffsingarna  
Christina

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina - 21 april 2014 08:09

Det blir inga fler inlägg här, bloggen kommer att upphöra    ...

Av Christina - 18 april 2014 18:37

Snacka om att avslöja sig själv................. Kommande inlägg är nu lösenordsskyddade utom detta. ...

Av Christina - 18 maj 2013 05:48

Den 4 maj 2013 föddes Niikes andra valpkull  Allt gick bra och vi slapp snitta henne denna gången  5 underbara tikar blev det. Vi hade önskat oss en mindre kull denna gången ffa för Niikes skull och det fick vi. Vi hade väl även önskat en hanne, men ...

Av Christina - 23 mars 2013 13:30


Niike är nu parad igen sedan några veckor tillbaka. Ännu så länge är det för tidigt att säga något eller ens ana. Vi väntar med spänning på dom första tecknen från henne.   Stort tack till Pia och Mathias på Lilla Äventyrets Kennel som låter oss lå...

Av Christina - 17 december 2012 18:20

I lördags gjore Niike comeback i ringarna på Stockholmsutställningen. Det slutade väldigt bra: EXE 2:a i ÖKL CK och R-Cert. Men detta blev nog den enda uställningen innan näst valpkull till våren  ......................Vi får se.   Evelina å...

Skapa flashcards