christinau

Alla inlägg den 29 juli 2011

Av Christina - 29 juli 2011 12:13

Puss och kram till min underbara Maja: SE UCH SE VCH Teamaides Fröken Fräken som idag gjorde come back i Utställningsringen och då blev 4:a BTKL.   

Denna bilden är tagen när Maja blev SE VCH våren 2008. Se UCH blev Maja i november 2007 när hon var 4,5 år.

Dagens placering var kanonbra gjort av en hund som är 8,5 år gammal. Domaren öste beröm över Maja till Sten och sa att hon var den finaste Veteran han sett i ringarna, så fräsch och stark. Jättekul så klart att höra för oss. Men vi visste ju att Maja är mycket välbevarad och jag är övertygad om att det delvis beror på att vi håller igång henne med mycket motion och många roliga Viltspår. Sen har hon ju också sina egna flockkompisar, Amanda, Oliwer, Fia och Niike att busa med på dagarna och mig hemma på heltid  

Maja är inte ställd sen sommaren -08 men ändå visste hon precis vad det var frågan om och vad som förväntades av henne när Sten tog fram tjurmuskeln och stoppade den i fickan  

Jag ångrar jättemycket idag att inte Maja fick en kull med valpar, men det är försent nu.................

Ha en bra dag och puss på alla voffsingarna

Christina

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards