christinau

Direktlänk till inlägg 21 mars 2012

Niike fyller 3 år.

Av Christina - 21 mars 2012 05:53


CIgår fyllde Niike 3 år och det firades så klart med Nötfärs föra alla 4 vuxna undarna. På lördag fyller våran underbara Maja 9 år 
Niike och hennes 12 Valpar mår bara bra. Bilden på halva gänget nedan tog jag sent igår kväll

6 mätta och nöjda Valpisar vilar med Mamma Niike. Alla valparna växer så det knakar. Vi delar upp dom i 2 lag så vi vet att alla får tillräckligt med mat. Att alla 12 ska försöka äta på samma gång blir bara kaos, därför väljer vi att göra så här för att vara på den säkra sidan att alla får. Och JA: Jag stödmatar vissa och väger alla valparna var dag för att se så allt är bra. Jag har även gjort ett JAlbum till valpisarna, men har inte hunnit lägga in bilder där ännu, men det kommer. Tills dess blir det några bilder här och jag vet att ni är några kommand valpköpare som läser detta också   Min tid att ringa runt är just nu väldigt begränsad och det hoppas jag ni har överseende med, men jag svara så klart alltid när jag är vaken.

Idag kommer Veterinären hit och knippsar sporrarna på ett par stycken eftersom jag personligen anser att dom ska bort.

Ha en bra dag 

Christina


 
 
Ingen bild

Mia

21 mars 2012 09:19

Det såg ju ut som en helt normal kull =) Ska bli kul att följa gänget Sandianer på nya äventyr =) Stora kramar till er alla, o grattis till 3 åringen!

Christina

21 mars 2012 21:51

Klart det gör;-) 12 underbara goingar :-)
Tänk ett Indiantema;-) Sandianas Indianer:-) Nä, jag håller mig till det som redan är bestämmt ;-)
Niike tackar:-)
Kram och ha en fin kväll:-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina - 21 april 2014 08:09

Det blir inga fler inlägg här, bloggen kommer att upphöra    ...

Av Christina - 18 april 2014 18:37

Snacka om att avslöja sig själv................. Kommande inlägg är nu lösenordsskyddade utom detta. ...

Av Christina - 18 maj 2013 05:48

Den 4 maj 2013 föddes Niikes andra valpkull  Allt gick bra och vi slapp snitta henne denna gången  5 underbara tikar blev det. Vi hade önskat oss en mindre kull denna gången ffa för Niikes skull och det fick vi. Vi hade väl även önskat en hanne, men ...

Av Christina - 23 mars 2013 13:30


Niike är nu parad igen sedan några veckor tillbaka. Ännu så länge är det för tidigt att säga något eller ens ana. Vi väntar med spänning på dom första tecknen från henne.   Stort tack till Pia och Mathias på Lilla Äventyrets Kennel som låter oss lå...

Av Christina - 17 december 2012 18:20

I lördags gjore Niike comeback i ringarna på Stockholmsutställningen. Det slutade väldigt bra: EXE 2:a i ÖKL CK och R-Cert. Men detta blev nog den enda uställningen innan näst valpkull till våren  ......................Vi får se.   Evelina å...

Ovido - Quiz & Flashcards