christinau

Direktlänk till inlägg 25 mars 2012

Valparna 1 vecka och Maja 9 år.

Av Christina - 25 mars 2012 19:32

Igår, lördag blev Niikes valpar redan 1 vecka gamla och på samma dag fyllde våran underbar Maja 9 år      Pussar och kramar till underbara Maja. Bilden nedan tog vi då


Alla tolv växer så det knakar och både Niike och valparna mår bara bra 
Jag gjorde ett försök att ta en enskild bild på var valp, men det fanns inte en chans i Världen att klara det när jag var ensam. Dom är inte stilla en sekund så bilderna blev bara suddiga.
Temat för Valparna är klart och dom flesta namnen är också klara. Men vad det blir vill jag inte avslöja förens allt är klart på SKK.

Just nu hinner jag inte med så mycket mer än valparna och dom vuxna hundarna. Ett och annat samtal får plats emellanåt. Jag vet att jag är superdålig på att ringa, men jag svarar alltid och har jag något missat samtal så ringer jag alltid upp när jag ser det så det är bara att ringa.

Jag har gjort ett JAlbum till Valparna som ska länkas från hemsidan, men jag har inte hunnit lägga in en enda bild där ännu men det kommer  Jag har iaf. skickat många mms till er som jag har mobilnummret till. Mms är så himmla lätt och smidigt, jag kan ligga på golvet med Niike och valparna och skicka istället för att överföra till datorn och sen lägga ut.

Ha en trevlig kväll 

Christina  

 
 
Bamse och Valle

Bamse och Valle

25 mars 2012 20:26

Vilka söta saker. Undrar vad vi skulle tycka om att få en sån liten hem till oss

http://mrbamse.bloggagartis.se

Christina

25 mars 2012 21:11

Tackar:-) Ja dom är underbara, man kan sitta och bara titta på dom hur länge som helst :-)
Jag är övertygad om att ni skulle älska att få ett litet syskon, alla ni stora gosiga Nallebjörnar är ju supermysiga mot valpisar, bara att ni tjatar på eran mamma och pappa ;-)

 
Rosangela

Rosangela

26 mars 2012 22:18

De är så söta. Ska bli skoj att höra vad det blir för namn när det är klart. Ha en trevlig kväll - antar att det är som att ha småbarn (fast fler på en gång).

http://www.leosarna.se

Christina

28 mars 2012 05:38

Halloj:-)
Tusen tack:-) Ja dom är otroligt söta våra tolvlingar :-) Jag kan ligga och titta på dom i timmar och ännu längre:-)
Det är precis so att ha småbarn igen, fast X några flera än en-två

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina - 21 april 2014 08:09

Det blir inga fler inlägg här, bloggen kommer att upphöra    ...

Av Christina - 18 april 2014 18:37

Snacka om att avslöja sig själv................. Kommande inlägg är nu lösenordsskyddade utom detta. ...

Av Christina - 18 maj 2013 05:48

Den 4 maj 2013 föddes Niikes andra valpkull  Allt gick bra och vi slapp snitta henne denna gången  5 underbara tikar blev det. Vi hade önskat oss en mindre kull denna gången ffa för Niikes skull och det fick vi. Vi hade väl även önskat en hanne, men ...

Av Christina - 23 mars 2013 13:30


Niike är nu parad igen sedan några veckor tillbaka. Ännu så länge är det för tidigt att säga något eller ens ana. Vi väntar med spänning på dom första tecknen från henne.   Stort tack till Pia och Mathias på Lilla Äventyrets Kennel som låter oss lå...

Av Christina - 17 december 2012 18:20

I lördags gjore Niike comeback i ringarna på Stockholmsutställningen. Det slutade väldigt bra: EXE 2:a i ÖKL CK och R-Cert. Men detta blev nog den enda uställningen innan näst valpkull till våren  ......................Vi får se.   Evelina å...

Skapa flashcards