christinau

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Christina - 28 mars 2012 18:57

Dessa två bilder är tagna idag:

 

Överst är alla 12 valparna, nöjda, mätta och trötta efter massa mat från Mamma Niike  Den understa bilden visar hur en av dom äter med mycket god aptit från Niike. Alla valparna och Niike mår fortsatt bara bra och valparna växer så det nästan knakar  

Ha en fin kväll

Christina 

Av Christina - 28 mars 2012 05:39

Alla valparna växer och mår bra   Dom är så underbara allihopa att jag kan ligga i timmar och bara titta på dom. Niike är jättebra mamma till dom och sköter dom perfekt.

Tyvärr blir det inget kort denna gången eftersom jag inte lagt över dom nya ännu som jag trodde jag gjort. Men jag ska ta kort under dagen så det kommer dagsfärska så snart som möjligt.

Just nu ligger några stycken precis bredvid mig här på fällen och äter på Niike 

Ha en underbar dag allihopa 

Christina 

Skapa flashcards