christinau

Alla inlägg den 24 maj 2012

Av Christina - 24 maj 2012 07:06

Mycket har hänt sedan jag sist skrev. Tiden räcker inte till och jag väljer att lägga den på valparna och dom vuxna hundarna istället för att sitta vid datorn.
Vi har 2 underbara hannar kvar som söker egna hem. Men i väntan på bra hem så stannar dom här hos oss 

   

Niikes valpar är otroligt härliga. Så framåt och totalt orädda så vi är supernöjda och glada över hela kullen. Om någon är intresserad av en mysig hanne är ni välkommna att ringa för mer info. telefon: 0706-90 01 66


Flera av dom har ju flyttat och jag är jättenöjd med dom härlga valpköparna som varit här och hämtat sina valpar. Ni är toppen allesammans  Till sommaren blir det en rundtur till flera av er  


Den 15/5 förlorade vi våran underbar hanne Oliwer och allt gick mycket hastigt   Ni som vill veta vad som hände får gärna höra av er så ska jag berätta. Här lägger jag inte ut det av många anledningar.

R.I.P våran underbara Lurvis  Vi saknar dig jättemycket, men nu är du tillsammans med Amanda och Wilma på dom evigt gröna ängarna och har inte ont längre.

Ha en bra dag  

Christina   


Skapa flashcards