christinau

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Christina - 15 maj 2011 08:51

Stora grattiskramar idag till våran underbara Fia på hennes 4-årsdag  Stort grattis även till hennes kullsyskon i Teamaides M-Kull: Diva, Mumma, Simson, Taiyou, Mulle och alla dom övriga  

Fia på ett kort jag tagit idag i blåsten:

     Understa kortet tog jag för ett par dagar sen. Vad vi ska fira Fia med idag vet jag inte ännu men något gott blir det så klart, och även hennes 4 kompisar får förstås smaka också  

Kommande vecka har jag fullt upp med kul saker, bl.a 3 dagar som stavas V.I.L.T.S.P.Å.R På tisdag ska Maja och Niike träffa Ninna igen och vi 4 ska ut i skogarna. På torsdag-fredag ska jag spåra med en för mig helt ny ras. Mer info. om det kommer senare.

Händer inget oförutsett ska jag iväg i morgon och göra något kul. Men även om det kommer Info lite längre fram  Sten är hemma och är hundvakt.

Denna helg är inga "barn" hemma. Visst är det underbart att vara själva ibland, men Sten jobbar hela helgen så mina voffsingar har fått mycket tid av mig. Bl.a ska det bli kloklipp idag och det är dom toppenduktiga med alla 5. Dom bara står så snällt och sträcker fram en och en tass till mig så det är bara att klippa.

Ha en bra dag och puss på alla voffsingarna.

Christina

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards