christinau

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Christina - 12 maj 2011 15:41

 I går var vi hos Ulle på Hjältarnas Kennel och träffade Puma och hennes underbara valpar som nu är 5 veckor. Med Ulles tillstånd lägger jag ut några bilder:

      Dom är så underbart fina och söta så jag skulle kunnat tänka mig alla 10 här   Hade jag inte haft 5 Lejon innan så hade jag snart haft en valpis  Ffa en av dom blev min favorit, vem det var talar jag inte om och jag säger inte heller varför just hon, för det är en tik, blev det. Tusen tack till Ulle och Robin för att vi fick komma och se valparna och träffa alla er 4 och dom övriga voffsingarna.

Valparna finns på: http://www.leonberger-usz.se


När nästa valp kommer till oss vet jag mer om än jag berättar här och nu. Förhoppningsvis ska det bli under detta år om inget oförutsett händer  


En av mina absoluta favoritblommor är Liljekonvaljer som nu börjat blomma. När vi gifte oss mitt i vinter ville jag ha det i brudbuketten ihop med röda rosor. Det var inte lätt att få tag på den blomman den årstiden, men det lyckades.


Sist en bild på 3 av mina voffsingar: Fia, Maja och Amanda:

  Ha en härlig dag och puss på alla voffsingarna  

Christina

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards