christinau

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Christina - 31 maj 2011 10:21

I går tog min brorson Studenten från Transport på Bräcke Gy. på Hisingen. Vi hade en toppenfin dag där allt bara var så perfekt och kul som man kunde önska sig. Vädret var soligt och lagomt varmt.

      Vi hade Maja och Niike med oss ute vid utsläppet och det gick jättebra. Massor av folk, bilar, musik, tutor och Helikopter. Men Maja och Niike brydde sig inte ett dugg, som synes på bilden nedan    

  Vilka toppenhundar dom är, precis som Fia, Amanda och Oliwer också är. Men vi valde att lägga Amanda, Oliwer och Fia hemma igår. När vi kom hem sov alla 3 som stockar. Jag är säker på att dom inte saknat mig ett dugg, men jag saknade så klart dom.

  Ovan är det Niike och min brorsdotter  

Och sist men inte minst är det Maja 

I morgon ska jag operera min högra hand för Karpaltunnelsyndrom. Så himmla typiskt att det är höger, jag som är superhögerhänt. Men jag har inget val och eftersom jag är väldigt enveten så kommer det att ordna sig med allt.

Sen ett halvår tillbaka är det bestämt att ingen av våra hundar kommer att ställas ut under juli månad i år. Sten kan inte och jag vägrar fullständigt att springa in i ringen, orsaken till detta vet alla inblandade men jag talar inte om det här  

Det innebär att till helgen ställs Niike för sista gången under denna sommar, hur det blir i augusti och hösten återstår att se....

Ha en bra dag och puss på alla voffsingarna  

Christina

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards